nog een X

7 augustus 2015 - Bronx County, Verenigde Staten

Gister naar de de decadente plaats Greenwich gereden. De toerit naar dit stadje doet al genoeg vermoeden: Er zit hier veeeeeel geld!! Wat een kapitale huizen en landgoederen!! Helaas geen foto kunnen nemen want ze staan allemaal verscholen of zijn helemaal niet zichtbaar In de Mainstreet winkels in het 'hogere segment' zoals het boekje aangaf. Dus dat werd alleen window shoppen.
Op de terugweg naar het strand/stadspark van Mamaroneck. Later in dit stadje gegeten in de Mainstreet.
Vandaag nog keer naar down town NY geweest voor een laatste afscheid. Een leuk avontuur. Hiervandaan met de express bus in een keer naar 5th Avenue. Daar deden we een uur over. Al snel zagen we dat het veel drukker was dan vier weken geleden toen wij in Manhattan waren. Gekkenhuis was het !! Nog even een paar highlights bezocht en de dag is zo weer voorbij en gaan we weer terug met de bus.
Vandaag zou de familie in het appartement aanwezig zijn. Vier man sterk!! om precies te zijn en die slapen met zijn vieren in een slaapkamer. We zijn blij dat we de afgelopen twee nachten het huis voor ons alleen hadden en het maar voor een nacht is.
Morgen de laatste dag!! Nog een keer relaxen aan het strand om aan het eind van de middag de auto in te leveren. Morgen dan nog maar een laatste update!