rustig aan

4 augustus 2015 - Niantic, Connecticut, Verenigde Staten

Ja, het gaat er steeds rustiger aan toe en dat was ook de bedoeling zo aan het eind. Gister naar Ocean Bay Beach in New London geweest. Al een kilometer voor de ingang stonden we in de file. Dan maar een sluiproute en een stukje lopen. Scheelt ook weer $23,50 parkeergeld. Nu alleen nog maar $6,- pp entree. Amerikanen rijden het liefst het strand op en dat is logisch als je ziet wat die allemaal mee sjouwen. Op zondag is het familiedag of er wordt een verjaardag gevierd. Hele volksstammen komen met stoelen,  koelboxen (zo groot als een gewone koelkast) en tenten (altijd leuk om te kijken naar het opzetten hiervan) en dan wil je wel vooraan staan. Het strand was overvol!!
Vandaag eerst naar Mystic, een leuk dorpje met bijzonder brug en leuke woningen. Snel terug om naar Mc Cook Point te gaan,  strand/park bij ons in de buurt. Relaxed!!

1. Julia:
    4 augustus 2015
    Ziet er weer leuk uit. En een beetje niksen hoort ook bij vakantie. Geniet er nog maar even van!
  2. Marianne:
    4 augustus 2015
    Fijn, wat relaxen! Doe maar lekker. Jullie zien evengoed al van alles wat nieuw en anders is. Leuk hoor.