Afscheid

9 augustus 2015 - New York City, Verenigde Staten

Deze laatste dag brengen we door op het strand van Pelham Bay. Het lijkt wel of we in het Bijlmer park zijn. Veel luide muziek en veel grote families die de zaterdag met elkaar doorbrengen inclusief BBQ en veel eten! De laatste uurtjes tikken weg en het is een raar idee dat we straks naar het vliegveld gaan om de auto in te leveren. Die fijne auto die ons al die tijd overal naar toe heeft gebracht. Een stevige auto die wel nodig was met het slechte wegdek in Amerika maar met name hier in de buurt.
Toch is de tijd aangebroken dat we richting vliegveld moeten. Een laatste blik op de stad. Een Laatste blik op de auto en dan de airtrain naar JFK.. Inchecken, douane en hangen. De Amerikaanse droom is ten einde en het ėchte leven gaat helaas weer beginnen.....
Amerika: land van rules and regulations, van groot, groter,grootst, van: Hi, how are you, van can I help you als je aan het zoeken bent, van AIRCO!! maar ook van weinig verkeersregels, van BBQ en koelbox en natuurlijk van baseball! Het is en land met goede en minder goede dingen zoals elk land. We nemen waardig afscheid op het vliegveld met een $10 biertje.
Dank voor het lezen van mijn verhaaltjes of zoals ik het zelf noem prietpraat.

1. Keesh:
    Dag Jacq en JW,
    Ik kan jouw reis verslagen geen pietpraat noemen ! Je bent er in geslaagd om mij indrukken te geven die ik alleen via de media ooit heb gezien! Kortom dank voor de leuke verhaaltjes ik heb er enkele moeten missen omdat op mijn vakantie adres alleen maar een telefoontje te ontvangen was! Tot gauw ergens,
    Keesh
  2. Kitty:
    9 augustus 2015
    Jammer dat mijn reis ook ten einde is gekomen. Heb genoten van de rondreis, je leuke manier van schrijven en de foto's. Kleine suggestie: volgende zomervakantie naar Afrika of Azië? Kom ik nog eens ergens.
  3. Paulien:
    9 augustus 2015
    Moeilijk altijd om afscheid te nemen van iets waar je zolang naar uitgekeken hebt! Binnenkort maar genieten van napret dmv fotoboek maken! Tot gauw!
  4. Arja:
    9 augustus 2015
    Het was leuk om mee te lezen met jullie reis!
  5. Senior:
    9 augustus 2015
    Ik kan me wel een voorstelling maken van hoe het voelt zo'n
    laatste vakantiedag, sterkte, bedankt voor de prettige versla-
    gen.Het bier is hier een stuk goedkoper.

senior