eilanden

19 juli 2015 - South Burlington, Vermont, Verenigde Staten

Gister een algehele rustdag. Genoten aan het strand van Oakledge Park.

Vandaag is het zwaar bewolkt. We besluiten de auto te pakken en een rondje uit de Lonely Planet te rijden naar de eilanden dichtbij Burlington: South Hero, North Hero en La Motte Island. De route doet ons heel Europees aan, maar de huizen zijn over het algemeen vakantie woningen met enorme lappen grond er omheen. We komen door dorpjes, maar een terrasje, cafeetje of op een andere manier koffie of een broodje zit er niet in. De "gezelligheid" in die zin ontbreekt aan alle kanten. Wel komen we langs een boerenmarkt met biologische producten. Supermarkten zien we al helemaal niet, waar doen deze mensen hun boodschappen?? De Amerikanen nemen natuurlijk alles zelf mee in een koele box.
In de loop van de dag wordt het weer beter en onze route is ten einde, we besluiten de middag aan het North Beach en later eten we bij "Splash" een Lobster Roll bij sunset.

1. Paulien:
    19 juli 2015
    Sounds good, honey!
  2. Julia:
    19 juli 2015
    Miste gisteren het dagelijkse verhaal. Maar gelukkig vanochtend wel weer. Hoor niets over het bierfeest, was dat nog wat? Mooi daar. Blijf maar lekker genieten!!