Lake Winnipesaukee

22 juli 2015 - Lincoln, New Hampshire, Verenigde Staten

Vanmorgen verder gegaan met het zoeken van een volgende slaapplaats. Het is een beste klus want het wordt weekend en het is voor veel mensen hier ook vakantie. Het lukt niet dus gaan we maar een stukje rijden. Lake Winnipesaukee. Leuke naam. Net als de rivier onder de overdekte brug Pemigewasset. Maar we zitten hier ook heel dicht bj Lebenon, Bethlehem, Hebron, Berlin.......... als het over namen gaat. Maar het meer en de rivier scoren hoog op de schaal van vreemde namen.
Op de autokaart zien we een groene route aan de noordkant van het meer. Leuk, dachte we. Helaas rijden we eerst over een zeer slechte weg en geen meer te zien. Als het meer dan eenmaal in beeld is, is er geen enkele vorm van vermaak in de vorm van terrasje!!  Helemaal in het zuiden van het meer bij Wolfeboro wordt het een beetje gezellig. Tijd voor een pauze met ijs! (doe maar de kleinste want die is voor Nederlandes begrippen mega!!) We nemen ook van koffie en ander eten of drinken de kleinste en dat is echt al veel te veel. We rondden het meer bij Alton Bay en rijden aan de zuidkant weer terug, Hier is het een stuk toerischtischer en daardoor ook drukker.Terug via de snelweg mogen we voor het eerst wel 70 mile rijden!! Nog niet eerder gezien op de snelweg. Dus gas op de plank en naar huis!!

1. Paulien:
    23 juli 2015
    Looking beautiful guys! Keep on going! Ik kies ook van mijn plaatsen uit om hoe ze klinken!
  2. Julia:
    23 juli 2015
    Kun je die namen ook nog een beetje uitspreken? En waar gaan jullie vandaag nou heen? Horen we morgen wel weer. Veel plezier!
  3. Keesh:
    23 juli 2015
    Verrassend dagje zo te lezen, lijkt me erg leuk zo,n ad hoc vakantie.
    Ik heb jullie nog niet over appeltaart "met" gehoord niet tegen gekomen?
    groet Keesh