Cadeau

26 juli 2017 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Vanmorgen om 8 uur kregen wij een mooi cadeau van de piloot, maar daarover later meer.
Het is alweer 27 uur geleden dat Ivo ons naar Schiphol bracht. Daarna volgde de eerste 9uur vliegen. Best lekker geslapen! Eerste tussenstop in Nairobi. Daar hadden we niet veel tijd om over te stappen op het volgende vliegtuig naar Livingstone. Daar gingen we weer stoppen om te tanken. Wij bleven met nog een handje vol mensen in het vliegtuig zitten om door te vliegen naar Kaapstad. Tanken en een nieuw groepje mensen het vliegtuig in. Nu ligt Livingstone op een steenworp afstand van de Victoria Falls. Dit vertelde de piloot ook een zei dat hij er wel even overheen zou vliegen. Maar de beste man trakteerde ons op een uitgebreide rondvlucht boor de waterval. Laag boden de waterval eerst zo dat de mensen aan de rechterkant van het vliegtuig het goed konden zien en daarna voor de mensen aan de linkerkant! Het vliegtuig zat niet vol dus wij konden van beide kanten genieten! Het was geweldig! Na dit mooie cadeau door naar Kaapstad waar we iets later dan verwacht landden.
We werden opgehaald en naar het hotel gebracht. We hebben een leuke kamer. Beetje gesetteld en de omgeving en beetje verkend. We weten nog niet zo goed wat we er van moeten vinden. Wel lekker gegeten maar dat was bij een Libanees.
Nu neog even dit blog en dan heeeerlijk slapen!
Welterusten iedereen!

1. Julia:
    26 juli 2017
    Slaap lekker deze eerste nacht en morgen lekker genieten van jullie vakantie!!
  2. Kees heersping:
    29 juli 2017
    Bijzonder zo.n vlucht boven de watervallen!