Hop-on-hop-of

28 juli 2017 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Jajaj, vandaag de hop on hop of bus omdat het vandaag alweer de laatste dag is in Kaapstad. Lekker makkelijk en je ziet in ieder geval de highlights. Er rijden drie lijnen, wij nemen de rode lijn. Deze gaat langs de ingang van de tafelberg en langs de kust weer terug. Prima ritje en uitstappen bij Waterfront waar we heerlijk lunchen bij alweer The Harbourhouse. Lekker in het zonnetje gezeten, de temperatuur is ook uitstekend kortom we genieten!!
Daarna de bus weer genomen en bij Longstreet uitgestapt. Een leuke winkelstraat met een beerhouse! Moesten we natuurlijk ook even proberen. Leuk, lekker en bijzonder! Toen de gele bus genomen en nog een stuk door Kaapstad gereden. District 6. Een indrukwekkend stuk Capetown omdat daar de appartheid met veel geweld gepaard is gegaan en tot op de dag van vandaag nog steeds zichtbaar gebleven. Destijds zijn alle huizen vernietigd en de plekken waar die huizen gestaan hebben blijven leeg en bedekt met onkruid om op die manier de plek te eren.
Nu zitten we lekker in de lobby van het hotel en schrijf ik mijn blog op de hotel computer, ja waar vind je dat nog.......
Morgen wordt de auto gebracht en mogen we linksrijdend de stad uit.......