White Mountains

20 juli 2015 - Lincoln, New Hampshire, Verenigde Staten

Vandaag Shelburne verlaten met mooi en warm weer. Eerste stuk tot Montpelier over de snelweg. Daarna over de 302 naar Licoln (niet Littleton). Hier begint de route door National Park White Mountains en komen we ook in een nieuwe staat: New Hampshire. Prachtige groene route, waar je kijkt is het groen. Langs de weg volgt een wild stromend riviertje.
Bij Woodsville zoeken we een overdekte brug die aangegeven stond. Dat leverde wat heen en weer rijden op en net op het moment dat we de brug gevonden hebben stopt er een auto naast ons. Of de dame in kwestie ons kon helpen als we de weg kwijt zouden zijn want ze zag ons wat heen en weer rijden. (big brother is watching you!!) Heel aardig van deze dame, ze wilde er zeker van zijn dat allles goed met ons ging. En mochten we nog iets te eten willen, dan moesten we naar Shylo verder op de weg. Na de brug te hebben bekeken hebben we dat ook gedaan.
Nog een paar kilomter  en we arriveren in ons enige, cozy cabin. Het is echt erg leuk, we zijn in onze nopjes. Nu is het wel zo dat in deze omgeving meerder cabins staan maar dan niet zo leuk als die van ons, het is een ienieminihuis met alles erop en eraan. Het gebied is wel wat toeristisch vanwege de trails, gorges en andere buitensport activiteiten. Het plan is om morgen de Franconia trail te gaan lopen.

1. Julia:
    21 juli 2015
    Volgens mij heb ik net al wat geschrevenmaar dat zal welnier goed gegaan zijn... Klinkt als een prachtige omgeving met veel te doen! En wat moet ik me voorstellen bij een overdekte brug?
    Morgen weer foto's?!!
  2. Sandra Kooper:
    21 juli 2015
    Wat een super mooie omgeving daar!!!
    En dat huisje dan, enig met die Amerikaanse vlag(getje)!!
    Geweldig
  3. Sandra Kooper:
    21 juli 2015
    Ben benieuwd naar de trail, zijn de NY blaren al genezen???
    Ook naar de Gorges toe he??? Have fun guys xx