Bei danki vir die braai

5 augustus 2017 - Oudtshoorn, Zuid-Afrika

Vanmorgen beetje uitgeslapen. De koude nacht met elektrieke deken en zes gewone dekens overleefd! Het weer is vandaag beter. Dat wilt zeggen, de zon schijnt maar de temperatuur is nog steeds niet je dat! Maar toch op pad gegaan. We wilden naar Prince Albert. Via een binnenweg. Onderweg langs een struisvogel boerderij gereden en bij Kobus se Gat! een lunch gedaan. Helaas konden we niet verder rijden omdat de pas waar we over moesten afgesloten was omdat de weg helemaal weggeslagen was. Terug dan maar. Langs de Cago Cave waar we een rondleiding kregen. Erg Mooi!  Daarna weer terug naar 'huis' waar we nu aan de braai zitten. Herman en Adele zijn heel lief en spreken eigenlijk alleen Afrikaans en dat is best moeilijk te volgen maar met een beetje engels erdoor gaat het prima. We zitten buiten met 3 lagen kleding en een deken. De maan staat er ook maar dan andersom. Het is gezellig!  Morgen nemen H&Amsterdam ons mee op pad en gaan we off road Afrika zien. Ben benieuwd.