St. Francis

10 augustus 2017 - Saint Francis Bay, Zuid-Afrika

St. Francis
Vanmorgen nog heerlijk ontbijt op ons terras. Uitgecheckt bij het maincamp. Bij de uitgang werd de kofferbak geïnspecteerd. “I’m sorry sir, you have two elephants in your car”! Wrs maakt hij dit grapje 10x per dag, maar hij blijft er vrolijk onder.
Op naar St. Francis. Eerst de weg vanuit Addo naar de N2. Maar wat een dodeweg is dit. Er kunnen amper twee auto’s naast elkaar rijden. De berm is rotsachtig, de rand van de weg is gerafeld, de rijbaan is heel smal dus het is aan twee kanten goed opletten. Het is daarbij ook een heel drukke weg met veel grote vrachtwagens. Regelmatig zitten we met geknepen billen in de auto en dat bijna 50km lang! Geduld is een schone zaak! En eindelijk op de N2 hebben weer wat ruimte en kunnen we weer relaxed rijden….. tot we de afslag nemen voor st. Francis, daar …….. niet helemaal relaxt meer maar dat zal ik jullie besparen, iets met off road maar dan erger…..
Rond twee uur kwamen we aan. De sleutel zat in een kluisje naast de schelpenwinkel. Met de code die we gekregen hadden maakten we het open en daar lag een envelop met sleutel. We hebben een leuk appartementje aan de haven, maar het is natuurlijk wel even wennen na de afgelopen drie dagen.
Wifi is hier een probleem. Herman had nog adsl!  Kennen we het nog??

(Locatie klopt niet van de fotos)

1. Paulien:
    10 augustus 2017
    Wat zullen wij onze mooie wegen in Nederland weer waarderen!
  2. Carolina:
    12 augustus 2017
    Net 'eventjes' al jullie geweldige vakantieverhalen gelezen, omdat ik net zelf terug ben van een relaxte 'fekansie' ;)
    Wat een ontzettend leuke en spannende 'trip' zijn jullie aan het maken. Geniet!